انسان شناسی و فزهنگ
انسان شناسی، علمی ترین رشته علوم انسانی و انسانی ترین رشته در علوم است.

انتشار ویژه‌نامه نوروز ۱۴۰۳ و هجدهمین سالگرد انسان‌شناسی و فرهنگ

امسال نیز به رسم هر سال ویژه‌نامه نوروزی و سالگرد موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ در یکم فروردین‌ماه منتشر می‌شود. در ویژه‌نامۀ نوروز ۱۴۰۳ و هجدهمین سالگرد تأسیس انسان‌شناسی و فرهنگ که با سردبیری دکتر ناصر فکوهی، مدیر موسسه و دستیاری خانم پگاه دودانگه منتشر می‌شود، بخش بزرگی از اعضای شورای عالی، شورای مرکزی، همکاران و علاقمندان انسان‌شناسی و فرهنگ در کنار ما بوده‌اند.

این ویژه‌نامه مجموعه‌ای از نوشته‌ها و مقالاتی از اعضای شورای عالی انسان‌شناسی و فرهنگ: علی بلوکباشی، انسان‌شناس پیشکسوت، محمد تهامی‌نژاد، سینماگر و پژوهشگر پیشکسوت، بهروز غریب ‌پور، مدیر برجسته، نویسنده و هنرمند، ناصر عظیمی، جغرافی‌دان و متخصص تاریخ گیلان، مرتضی منادی، متخصص آموزش و پرورش، عمران گاراژیان، باستان‌شناس و بسیاری دیگر از اندیشمندان و هنرمندان برجسته و یاران جوان ماست و همچنین به تصاویری از آثار گیزلا وارگا سینایی، هنرمند نقاش گرانقدر آراسته شده است.

مانند سال‌های گذشته ویژه‌نامۀ امسال نیز شامل بخش‌های بهاریه، مقالات و نقد و معرفی فیلم و کتاب، گزارش عملکرد مجموعه انسان‌شناسی و فرهنگ در سال گذشته و یادبود آن‌ها که رفتند… در ۵۳۲ صفحه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برای دانلود ویژه‌نامه نوروزی ۱۴۰۳ کلیک کنید.