انسان شناسی و فزهنگ
انسان شناسی، علمی ترین رشته علوم انسانی و انسانی ترین رشته در علوم است.

چهاردهمین نشست «شنبه‌های سینما و فرهنگ»: نمایش فیلم «کف دست های سفید » اثر زابولک هاجو/ با سخنرانی و تحلیل خسرو سینایی/ ۷ بهمن

چهاردهمین نشست «شنبه‌های سینما و فرهنگ»: نمایش فیلم «کف دست های سفید » اثر زابولک هاجو /با سخنرانی و تحلیل خسرو سینایی/ ۷ بهمن

انسان‌شناسی و فرهنگ، چهاردهمین نشست از برنامه جدید خود را با عنوان «شنبه‌های سینما و فرهنگ» با همکاری موسسه پلک تهران و موسسه بهاران برگزار می کند؛ این برنامه روز شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، در محل موسسه بهاران در میدان فاطمی از ساعت ۵ و نیم تا ساعت ۸ و نیم ارائه خواهد شد. در این برنامه، فیلم «کف دست های سفید» اثر زابولک هاجو به نمایش درخواهد آمد. پس از آن «خسرو سینایی» درباره فیلم سخنرانی خواهد کرد و در انتها به پرسش ها پاسخ داده می شود.

خلاصه فیلم: مربی ژیمناستیک موفقی که به کانادا می رود تا شاگردانی را آموزش دهد، بر اثر تنبیه یکی از شاگردانش که اعتصاب کرده بوده، به یاد دوران معلم و شاگردی خودش می افتد و مربی به رقابت با شاگردش می‌پردازد.
توجه: این فیلم نماینده مجارستان برای اسکار ۲۰۰۷ بوده است و به انتخاب خسرو سینایی در چهاردهمین شنبه ی سینما و فرهنگ نمایش داده می‌شود.
برای تهیه بلیط با شماره تلفن های درج شده در پوستر تماس بگیرید.

لینک تیوال: http://tiw.al/CSg